Wednesday, August 11, 2010

Profile Syarikat

Visi

Visi kami adalah untuk membantu para Usahawan jualan langsung sebagai rakan niaga yang cemerlang dan terbilang dirantau ini. Kami telah menyediakan Pelan Insentif (SLM) yang menarik dan lumayan kepada semua peringkat Usahawan Berjaya Glassware untuk jangka masa yang panjang. Dimana pendapatan bulanan yang boleh diperolehi sehingga lima angka.

Misi

Syarikat Berjaya Glassware berhasrat melahirkan lebih ramai Usahawan jualan langsung yang berjaya dan terbilang. Seterusnya kami juga ingin memberikan sokongan dalam mempertingkatkan lagi ekonomi Negara Malaysia . Selain dari itu melalui program jualan langsung di Berjaya Glassware kami dapat membantu mengurangkan kadar pengangguran.


Program Promosi Berjaya Glassware Yang Terunggul

Jenama Berjayaglassware telah mendapat perhatian yang terhebat daripada para peminatnya hasil daripada program iklan yang berterusan melalui media elektronik seperti di RTM dan media cetak seperti Majalah Mingguan Wanita , Majalah Nona dan Majalah An Nur,Jom Sebar. Syarikat juga pada masa tertentu mengiklankan Berjaya di dalam surat khabar utama seperti Utusan Malaysia , Kosmos , Harian Metro dan Berita Harian .Syarikat telah mengeluarkan perbelanjaan yang besar bagi tujuan promosi dan meningkatkan kualiti produk.


No comments:

Post a Comment

Blog Archive